Czy warto inwestować w gadżety reklamowe

Wręcz niewielka firma powinna wygospodarować w swoim budżecie środki na artykuły promocyjne. Funkcjonalne gadżety, tj. kubki, czy długopisy reklamowe są jedną z tańszych i bardziej skutecznych form promocji. Dzieje się tak dlatego, że gadżety reklamowe trafiają wprost do odbiorcy i stają się jego własnością.

Ulotka, czy baner nie noszą w sobie tego osobistego pierwiastka, dlatego – choć wybierane są znacznie częściej – nie są aż tak efektywne. Będą dobrym nośnikiem informacji na temat reklamy, czy oferty, ale nie są spersonalizowane, jak chociażby breloki reklamowe. Szukając właściwej firmy, która para się produkcją gadżetów reklamowych warto sprawdzić, jakiej jakości produkty oferuje oraz jaki jest czas na przygotowanie oferty. Wielu producentów gadżetów udostępnia klientom aplikacje, w których mogą projektować swoje gadżety albo wysyła prototypy do akceptacji zanim rozpocznie produkcję na szeroką skalę. Rozdawanie klientom gadżetów, które się rozlatują lub psują, nie poprawi wizerunku firmy i może przynieść więcej szkody niż pożytku. Gadżety reklamowe to też świetny prezent dla ewentualnych kontrahentów albo pracowników. Za każdym razem, decydując się na reklamowe gadżety, trzeba pamiętać, ażeby ich wyselekcjonowanie był spójny z ideami, które prezentuje firma. O ile w swoich założeniach przedsiębiorstwo woli być proekologiczne, bardzo dobrze, ażeby artykuły promocyjne także wpisywały się w ten nurt. Artykuły promocyjne powinny być elementem długofalowej strategii marketingowej marki i nie mogą powstawać w oderwaniu od polityki firmy.

Zobacz również: artykuły promocyjne.

Comments are closed.