Koszt zakupu kalendarzy reklamowych

Najpopularniejszym rodzajem kalendarza reklamowego jest kalendarz w formacie A5, jest to podwójnie rozkładany kalendarz A4, czyli składający się z dwóch części A4.Jedna część jest nieruchoma, jednakże druga jest z 12 kartkami , a ponadto z podszyciem, które zostaje po zerwaniu wszystkich kartek. Bez wątpienia kartek wcale nie powinno się wyrywać, można je przekładać do góry i podpinać, aczkolwiek większa część osób preferuje właśnie wyrywanie kartek.

Bez względu na to, jaką wersję wybierzesz, czy zamierzasz kartki wyrywać, czy podpinać, musisz wiedzieć, że kalendarze reklamowe muszą być głównie estetycznie wydrukowane. Ta estetyka wpływa znacząco na sposób odbioru takiego gratisu. Jeżeli kalendarz ma niedociągnięcia albo jest wydrukowany na bardzo słabej jakości papierze, to on raczej nie będzie zbyt bardzo dobrze promował twojej strony. Nie gorzej jest zdecydować się na wybór kalendarza, który jest wydrukowany de facto solidnie. Taki solidny kalendarz da ci pewność, że nie zniszczy się on klientowi dosłownie w ciągu kilku miesięcy wisząc w słonecznym miejscu. Słońce jest ogromnym wrogiem materiałów drukowanych i wielokrotnie zdarza się tak, że coś, co wisi w słońcu, bardzo szybko blaknie i się niszczy. O ile zamierzasz temu zapobiec, wybierz kalendarze reklamowe laminowane, czyli takie, które są powlekane specjalną warstwą zapobiegającą i ich blaknięciu. Wtedy będziesz mieć pewność, że kalendarze reklamowe będą przez długi czas wyglądały bardzo ładnie. Te bez laminowania mogą się na nieszczęście szybko zmarnować.

Sprawdź tutaj: zobacz dalej

Comments are closed.